Projektový koordinátor

Jste organizačně zdatný, pečlivý a máte zkušenosti s rozpočty? Jako projektový koordinátor budete zajišťovat administrativní podporu pro projekty na mezinárodní úrovni. Budete odpovědný za správu projektových dat, tvorbu a aktualizaci rozpočtů, zajištění logistické podpory a komunikace se zahraničními partnery.

Co na vás čeká?

  • Administrativní správa projektů, příprava smluv, reportů a podkladů pro jednání.
  • Tvorba, monitoring a pravidelná aktualizace rozpočtů.
  • Příprava cenových nabídek pro ekonomické oddělení.
  • Aktivní komunikace se zahraničními partnery a odběrateli služeb. Stanete se spojovacím článkem mezi kolegy v zahraniční a finančním oddělením v ČR.
  • Organizace zahraničních cest, zajištění logistické podpory a potřebných dokumentů.
  • Spolupráce s HR na pracovněprávní agendě a nasazení zaměstnanců v zahraničí.
  • Příležitostné pracovní cesty na Střední východ v případě potřeby.

Tyto vlastnosti a znalosti vám v roli pomohou

  • Organizační schopnosti – budete si řídit svou agendu a udržovat pořádek v datech.
  • Zkušenosti na obdobné pozici, práce s rozpočty a reporty.
  • Oceníte samostatnost a odpovědnost – bude to plně ve vašich rukou.
  • Umíte rychle reagovat na změny a jednáte iniciativně.
  • Máte dobré komunikační dovednosti.
  • Pokročilá znalost v MS Office (zejména Excel) a znalost projektového softwaru.
  • Pokročilá znalost anglického jazyka (úroveň B2).

Ozvěte se nám

Chcete o pozici dozvědět více? Neváhejte nás kontaktovat nebo využijte formulář níže.

marketa.machova@aura.cz

+420 777 784 044

Jak to u nás chod​í

1. Pošlete svoje CV a motivační dopis

2. Ozve se vám Markéta z HR

3. Setkáte se s kolegy z týmu

4. Poznáte našeho generálního ředitele Filipa Engelsmanna

5. A když to klapne, vítáme vás u nás!