Projektový koordinátor
Jste organizačně zdatný, pečlivý a máte zkušenosti s rozpočty? Jako projektový koordinátor budete zajišťovat administrativní podporu pro projekty na mezinárodní úrovni. Budete odpovědný za správu projektových dat, tvorbu a aktualizaci rozpočtů, zajištění logistické podpory a komunikace se zahraničními partnery.
Co na vás čeká?
- Administrativní správa projektů, příprava smluv, reportů a podkladů pro jednání.
- Tvorba, monitoring a pravidelná aktualizace rozpočtů.
- Příprava cenových nabídek pro ekonomické oddělení.
- Aktivní komunikace se zahraničními partnery a odběrateli služeb. Stanete se spojovacím článkem mezi kolegy v zahraniční a finančním oddělením v ČR.
- Organizace zahraničních cest, zajištění logistické podpory a potřebných dokumentů.
- Spolupráce s HR na pracovněprávní agendě a nasazení zaměstnanců v zahraničí.
- Příležitostné pracovní cesty na Střední východ v případě potřeby.
Tyto vlastnosti a znalosti vám v roli pomohou
- Organizační schopnosti – budete si řídit svou agendu a udržovat pořádek v datech.
- Zkušenosti na obdobné pozici, práce s rozpočty a reporty.
- Oceníte samostatnost a odpovědnost – bude to plně ve vašich rukou.
- Umíte rychle reagovat na změny a jednáte iniciativně.
- Máte dobré komunikační dovednosti.
- Pokročilá znalost v MS Office (zejména Excel) a znalost projektového softwaru.
- Pokročilá znalost anglického jazyka (úroveň B2).
Ozvěte se nám
Chcete o pozici dozvědět více? Neváhejte nás kontaktovat nebo využijte formulář níže.
marketa.machova@aura.cz
+420 777 784 044
Jak to u nás chodí
1. Pošlete svoje CV a motivační dopis
2. Ozve se vám Markéta z HR
3. Setkáte se s kolegy z týmu
4. Poznáte našeho generálního ředitele Filipa Engelsmanna
5. A když to klapne, vítáme vás u nás!